5 motive pentru care sa vizitezi Corsica

Iubesc sa calatoresc! De fapt nu cred sa existe o persoana careia sa nu ii placa…

Saptamana trecuta m-am bucurat de o noua vacanta , de data aceasta in Corsica.

Nebunie inainte…cauta noi costume de baie, ca parca nu imi erau indeajuns cele aproape 30 achizitionate vara trecuta ( ce e drept majoritatea intregi), deci am avut un motiv intemeiat sa imi iau altele deux piece pentru a ma bronza frumos.

Trebuie sa va spun un secret: am cumparat 3 si am reusit sa port doar 1 hihihi…🙈

Am dus catelul iar la prietena mea ( a 2-a lui mama si mai are si vreo doua matusi), dupa care am facut ultimele cumparaturi…si uite asa m-am trezit ca eu la 12 noaptea inca imi faceam valiza …care apropo imi iese din ce in ce mai bine ( pentru ca asa cum spuneam si in articolul vacantei la Paris sunt un adevarat dezastru la acest capitol). Pe la ora 1 am reusit sa o termin si sa dorm doua ora pana pe la 3 cand a trebuit  sa plec la aeroport.

Drumul spre Corsica este destul de lung si costisitor.Trebuie sa iei zboruri cu escala .Eu am avut Bucuresti-Paris ,acolo am stat aproape 8 ore …si apoi Paris- Figari.

Insa se merita ,desi am avut mai bine de 12 ore pana am aterizat pe pamant corsican…odata ajunsa pe "Insula frumusetii"(asa cum mai este denumita Corsica), uiti instant de oboseala …

Am hotarat sa va spun 5 motive pentru care sa vizitezi Corsica prin prisma mea:

1. Peisaje absolut specatculoase. Corsica este un loc fantastic, de poveste , este posesoarea unui patrimoniu natural grandios, unde muntii stancosi contrasteaza cu fasii de nisip fin si ape turcoaz, oferind imagini de vis… un adevarat paradis
  2. Locul perfect daca iubesti natura. Trebuie sa stii ca acolo trebuie sa mergi daca esti iubitor de mare, munte, sate si  orase pitoresti , plimbari si peisaje grandioase. Domnisoarele trebuie sa lase tocurile deoparte,  caci nu se vor descurca cu ele , asa cum si eu am facut-o , desi toti cei care ma cunosc stiu ca le ador…am avut tocuri numai pentru 2 ore …si o poza, dupa care le-am schimbat cu ceva comod. Vei gasi peisaje salbatice , aproape neprelucrate de om, totul este autentic
  3. Bucataria Corsicana. Se pune foarte mult accent pe produsele traditionale , bucataria este preponderent mediteraniana, bazata pe fructe de mare si peste , delicioase. Managerii restaurantelor fiind foarte draguti si amabili.Am primit din partea lor prosseco, digestiv, cafea…,stiind sa ca asa vor atrage tot mai multi clienti( poz)
  4. Bonifacio. Efectiv m-am indragostit de portul lor format de catre natura.De peisajul absolut minunat , vazut dupa ce urci in vechiul oras( ii taie efectiv respiratia) , de stradutele inguste, casele facute pe marginile stancilor muntoase, apa de un albastru-turcoaz… vasele de croaziera.(poze)
  5. Mini  croaziera pe Marea Mediterana. Treci  pe langa forme de relief de o frumuste de nedescris .Vezi casele milionarilor sau a miliardarilor din intreaga lume , unde nu poti ajunge decat cu vaporul sau cu avionul personal.

Sper ca v-a placut Corsica , asa cum am vazut-o eu😊

Astept pareri de la voi, daca ati fost acolo…
si noi propuneri de locatii pentru vacante😉

Until next time, va pup!😘